DE PLURIBUS

De pluribus - hmm, aş putea jura că în latineşte înseamnă "despre diverse chestii" ...

-----------------------------------------------

De pluribus - errr - I think this means " 'bout stuff " in Latin ...

vineri, 29 iulie 2011

Despre întîlniri erotice și spovedanii

Am ajuns și confident pe teme intime ... vine un amic la mine și zice: "Dom'le, nu mai pot, m-am certat cu prietena / nevasta, m-a tăiat de la porția de sex, trebuie neapărat să mă duc la femei!"

Bravo mă, zic eu în sinea mea, ce-am ajuns! azi-mîine o să le țin și lumînarea! păi du-te bre omule pe site-urile specializate, uită-te la poze, ia niște numere de telefon, sună și vezi ce obții.

Zice: "Da, mă, am făcut-o, dar io sînt mai timid din fire, nici nu știu ce să întreb, mă iau fetele alea la mișto, doar una sau două au fost amabile și m-au încurajat ... "

or fi în pană de clienți, mă gîndeam io

" ... și mai rău este că nici nu-mi vine să mă duc la adresele alea pe care mi le dau ele, chiar dacă-s în cartiere onorabile, cine știe peste ce dau, nici nu le cunosc, mă inhib imediat și nu mai sînt în stare de nimic, o să rîdă de mine și rămîn și nef și cu banii luați ..."

... și poate cu ceva boli, riscul meseriei, vorba aia

"... ce dracu să fac? "

Ăsta o să-mi ceară să vin cu el la dame, ca să capete încredere.

N-a făcut-o, dar după ceva muncă de convingere l-am somat să-și stabilească mîine nu una ci două întîlniri, una mai pe dimineață pe unșpe jumate, și una mai spre seară pe la șapte, cînd se lasă căldura. De încercat o să încerce, și cred că e suficient de montat omul ca să ducă acțiunile la bun sfîrșit.

Dar asta contează mai puțin. contează că omul mi-a dat o idee: să fac un site sau un blog sau ceva în care lumea să-și verse ofurile. Ca la spovedanie. Sau ca la psiholog. Sau chiar ca la dame, unde unii plătesc doar ca să-și verse ofurile, nu pentru sex. (sper ca amicul meu să nu facă parte dintre ăștia). Și, evident, site-ul să fie gratis - bine, nimeni n-o să primească sfaturi, și n-o să le garanteze nimeni îndreptarea, deci e echitabil ...

So, stay tuned.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your choice: