DE PLURIBUS

De pluribus - hmm, aş putea jura că în latineşte înseamnă "despre diverse chestii" ...

-----------------------------------------------

De pluribus - errr - I think this means " 'bout stuff " in Latin ...

luni, 6 decembrie 2010

Povestea unei bănci (2)

Și, în fine, vine de se leagă în poveste și banca aia pe care o vedeți în poza de acu' 4 sau 5 post-uri.

Treaba s-a petrecut în duminica de după vinerea cu incidentul Altex. Cum povesteam atuncea, treceam prin Herăstrău înspre tîrgul de carte Gaudeamus. Ceață ... ca-n povești; ați văzut doar pozele. Banca stătea și ea liniștită la malul lacului, care actualmente e pe trei sferturi secat, există o fîșie lată de 5-10-15 metri de la țărm unde fundul lacului e perfect vizibil. Exemplificare:



Poza cu banca e făcută pe la două jumate după-masa, pe lumină.

La întoarcere, am trecut prin același loc, doar că era vreo cinci jumate sau șase seara. Locul cu pricina e la rotonda cu fețele părinților fondatori ai U.E. - hai să le zicem așa, deși sună cam americănește. Cînd colo - buf! buf! aud două plesnete înfundate, și un văd un grup de trei tembeli ștergînd-o englezește de-acolo. Tembeli - adică tineri ai zilelor noastre, îndobitociți dracu știe de ce anume: televizor, droguri, vin, jocuri video, activitate de ultrășie fotbalistică ... dracu să-i pieptene!

Mă duc la malul apei ... banca din poză era acum pe fundul lacului, împreună cu o "colegă" nefericită, aflată prin apropiere. Pesemne băieții se plictiseau, și din plicitseală au decis ei că ar fi bine să zvărle băncile în nămolul de la mal.

Cam asta este.

Nu-mi pare rău că i-am urecheat pe șmecherașii ăia din magazin. Se prea poate să NU ajungă ca șmecherașii din Herăstrău. Poate. Eu încă mai sper.

(O să mă întrebați:

1. Unde era poliția, jandarmeria, patrulele călare din parc? Ei bine, patrulele călare ... patrulau, și anume călare, dar la mare distanță de locul faptei, undeva pe la ExpoFlora, unde sînt slabe șanse să aibă probleme - se cheamă instinct de conservare.

2. De ce n-am intervenit eu? Uite de-aia, pentru că mi-am adus aminte de teorema-axiomă de care pomenisem înainte, ăla cu facerea de bine - probabil că aș fi sfîrșit-o și bătut, și cu banii luați, Și anchetat la poliție pentru, nu-i așa, tulburarea liniștii și ordini publice, cum ar veni ...)

În poza de mai sus se vede încă banca, la locul ei, și o siluetă care era a unuia dintre indivizii cu pricina. (Eu de fapt voiam să trag în poză statuia aia - ce-am gîndit și ce-a ieșit!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Your choice: